Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Jeśli zamierzasz zwrócić towar sprawdź, czy masz do tego prawo. Odpowiedz na poniższe pytania. Jeśli przy jednym z nich odpowiedź brzmi "TAK', to znaczy, że nie przysługuje Ci prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny.

  1. Czy od odebrania towaru minęło 14 dni?
    TAK - nie masz prawa zwrotu
    NIE - przejdź do kolejnego punktu

  2. Czy towar ma ślady użycia, jest niekompletny lub uszkodzony przez kupującego?
    TAK - nie masz prawa zwrotu
    NIE - przejdź do kolejnego punktu

  3. Czy nabywcą towaru jest spółka (np. z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjna, jawna, itd)?
    TAK - nie masz prawa zwrotu*
    NIE - przejdź do kolejnego punktu
  4. Czy zakup miał bezpośredni związek z działalnością zawodową?
    TAK - nie masz prawa zwrotu*
    NIE - przejdź do kolejnego punktu

  5. Możesz zwrócić zakupiony towar bez podania uzasadnienia. Wyślij go na adres: Menzura Bartosz Flenc, ul. Ledóchowskiego 91, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Do zwrotu koniecznie dołącz wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy (do pobrania poniżej). Pamiętaj, żeby dobrze zabezpieczyć zwracany towar - narzędzia pomiarowe są wrażliwe na uderzenia. Klient ponosi odpowiedzialność za dostarczenie towaru do sprzedawcy w należytym stanie.

Do pobrania: formularz zwrotu.pdf 

* Jeśli zakup miał bezpośredni związek z działalnością zawodową lub nabywcą jest spółka, to klientowi nie przysługuje prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny. Jednak w wyjątkowych sytuacjach umożliwiamy tej grupie zwrot nieużywanego, kompletnego, fabrycznie zapakowanego towaru po podaniu uzasadnienia. Sprawy tego typu rozpatrujemy uznaniowo po otrzymaniu wiadomości e-mail na adres: kontakt@mikromierz.pl

REKLAMACJA

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub niezgodny ze specyfikacją, zgłoś nam reklamację. Wyślij do nas wiadomość na adres e-mail: kontakt@mikromierz.pl z opisem i dodatkowymi materiałami np. protokołami pomiaru, zdjęciami. Możesz do tego celu użyć gotowego formularza reklamacji (do pobrania poniżej) lub opisać problem w treści wiadomości. Niezwłocznie zajmiemy się sprawą.

Do pobrania: formularz reklamacji.pdf 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl